Bos días familias! Comezamos a semana con unha
experimentación. Imos facer botellas sensoriais. Facemos dúas propostas
distintas para traballar dous sentidos, o sentido do oído e o sentido da vista.
Recomendamos que as botellas empregadas para esta actividade sexan de plástico
para que os nenos e nenas as poidan manipular sen ningún perigo.
As
primeiras botellas farémolas para traballar o sentido do oído. Colleremos 4
botellas e podemos darlle aos nenos e nenas garavanzos, pedras, palillos, e
algodón. Distintos materiais que fagan distintos son. Eles e elas meteranos
dentro das botellas e logo poden facelos soar para ver os distintos son que
fan.
Cando
rematen coas botellas sonoras, experimentarán coas botellas visuais. Farémolas
coa axuda dos nenos e nenas.
-
Botella de aceite: botaremos media
botella de auga. Nun vaso o adulto terá preparado aceite con colorante ben
mesturado e dante do neno ou nena engadirá a botella para que vexa como os dous
compoñentes non se mesturan. Logo pechará ben a botella para que o neno ou nena
poida manipulala sen perigo.
-
Botella de purpurina: botaremos
auga con un pouco de colorante ou sen nada nunha botella e logo deixaremos ao
pequeno ou pequena que lle engadan purpurina de cores para que así vexan os
brillos que fai e pechamos ben.
-
Botella de papeis: Se temos papel
de seda ou papel celofán darémoslles uns anacos ao neno ou nena (todos da mesma
cor), encheremos a botella de aga case ata a cima e deixaremos que os pequenos e pequenas metan
os papeis dentro para que vexan como se tingue a auga. Lo pechamos e teñen unha
botella dunha cor.
-
Botella efervescente: podemos
botar auga e colorante doutra cor que non teñamos. Logo en presencia do neno
botaremos unha pastilla efervescente para que o pequeno ou pequena vexa como
fai burbullas, cando remate pecharemos e teremos outra botella de distinta cor.
Deixamos
algunha foto de botellas sensorias como exemplo:
Agardamos
que vos guste moito a experimentación, e que nos mandedes a mostra do que fixestes!!
Unha aperta moi moi grande!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario